חדשות

מומחה לניתוחי ראש וצוואר מ"שיבא" ינהל השתלמות עמיתים אירופאית

ד"ר שי דובדבני, מומחה למחלות אף אוזן גרון, ינהל וינחה רופאים מומחים מאירופה וממקומות נוספים בעולם בהשתלמות בכירורגיה פלסטית של הפנים

ד"ר שי דובדבני. מנהל השתלמות עמיתים אירופאית בכירורגיה פלסטית של הפנים

ד"ר שי דובדבני, מומחה למחלות אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי שיבא, מונה למנהל תכנית השתלמות העמיתים (fellowship program director) על ידי האקדמיה האירופאית לכירורגיה פלסטית של הפנים, European Academy of Facial Plastic Surgery.

תכנית זו, שתבוצע בישראל, היא הראשונה מחוץ ליבשת אירופה, וד"ר דובדבני, שאחראי על ניתוחים בכירורגיה פלסטית ומשחזרת של הפנים ב"שיבא", הוא הישראלי הראשון שמתמנה לתפקיד הזה.

בתכנית השתלמות העמיתים, רופאים מומחים מאירופה ומקומות נוספים בעולם יוכלו לבצע את ההשתלמות בכירורגיה פלסטית של הפנים במרכז הרפואי שיבא ובהנחייתו של ד"ר דובדבני. לאחר השלמת ההכשרה ועמידה במבחן המסכם האירופאי, הם יקבלו תעודה רשמית מטעם האקדמיה.

ד"ר דובדבני הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ו"הדסה", השלים את התמחותו ברפואת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי שיבא ב-2010 ואז עבר השתלמות עמיתים במרכז מוביל בתחום זה בגרמניה. מאז שובו לישראל הוא עובד במחלקת אף אוזן גרון כרופא מומחה בכיר.

נושאים קשורים:  כירורגיה פלסטית של הפנים,  ניתוחי ראש וצוואר,  מחלקת אף אוזן גרון ב"שיבא",  השתלמות,  חדשות
תגובות

ברכות על המינוי

16.11.2018, 12:28

רק מומחה בכירורגיה פלסטית רשאי לעסוק בניתוחים פלסטיים. אינני מבין מדוע משרד הבריאות מאפשר לרופאים אחרים לפלוש לתחום עיסוקם ומומחיותם של עמיתיהם. יתר על כן זאת התנהגות זאת לא קולגיאלית, פוגעת במקור הפרנסה של המומחים הראויים ונובעת מבצע כסף ותו לא.